ӨҒӨК (УНПК) ұйымдастырылуы
2019-2020 оқу жылында 5В080100 «Агрономия» мамандығының 2, 3, 4 курс студенттері Ю. М.Әуезов.
Кәсіби тәжірибеден өту арқылы 1,2,3,4 жастағы студенттер алманы қарқынды өсіруге тартылып, «Алтын деликатес», «Идарет», «Скарлетт», «Қызыл балық» сорттары енгізілді. , Жеміс ағаштарының 700 сұрыптары мен «Аделина», Персия Альберто, Өрік «Шалоч», «Ренкорк», Шие, Шие, Пер, «Лепотика», Георгиевка грек жаңғағы, сондай-ақ жүзім (оның ішінде 35 сорт) ұсынылған. көкөніс дақылдарының әр түрлі өкілдері (қызанақ, қияр, баклажан, бұрыш, пияз, аскөк, картоп), бау-бақша дақылдары (әртүрлі капюшондар) және Голландия мен Америка таңдаулары). Студенттердің тәжірибелік сабақтарының арқасында олар минералды тыңайтқыштарды бір мезгілде курстық жұмыстарды, дипломдық жұмыстарды дайындауға, қайта суаруға, зиянкестер мен ауруларға қарсы күресте, жеміс-көкөніс дақылдарын ашық жерде тиімді технологиялармен соңғы биостимуляторларды пайдалана отырып өсіруде пайдаланды. технологиясы жоғары өнімділікті игерді.
2020-2021 оқу жылы кезеңінде «Өсімдік және мал шаруашылығы» кафедрасының перспективалық инновациялық кәсіпорындарымен «KAZAGRONOM» ЖШС Мердігер - Омашева Ш.И., «SMG GREEN HOUSE PROFIT» ЖШС-мен шарт жасау кезеңінде «, МКҚК «Шымкент мемлекеттік дендро паркі», «Март» ЖШС, «Назарбаев зерттеу мектебі», «Елнұр-Айдар» ӘКК, «Агро Групп Холдинг» ЖШС ОҚО. Мұғалімдер №1 жылыжай ауласында тәжірибелер мен тәжірибелердің сапасын арттыра алады. М.Әуезов ауылшаруашылық өсімдіктерінің жаңа сорттарын шығару үшін, Тәжірибе ала отырып, егіншілік пен өсімдік шаруашылығының заңдылықтарын, топырақтың жіктелуін, ауылшаруашылық дақылдарын өсірудің қазіргі заманғы озық технологияларын, топырақ құнарлылығы мен көбеюін, практикалық зерттеу әдістерін бағалауды біледі. Негізгі ауылшаруашылық дақылдары және олардың биологиялық, сапалық және экономикалық сипаттамалары, экологиялық талаптары, физикалық егіншілік әдістерінің әсері, химиялық, технологиялық және басқа да топырақ қасиеттері, шығымдылық пен тұқымдық дақылдардың өнімділігін арттыру және білім сапасын арттыру жолдары.